2012. március 12.

Négyszemközt

Olyan undorító dolog az, amikor a pasimmal vagyok és találkozunk valakivel aki hímnemű, akkor tök normálisan elcsevegünk hármasban-négyesben meg minden, de abban a pillanatban amikor adott hímnemű személlyel csak én találkozom akkor többet próbálna megengedni magának, kvázi, kihasználja azt a helyzetet, hogy nincs mellettem pasim.

És tök mindegy, hogy milyen ruhát húzok, zsíros-e a hajam vagy sem, őket ez nem zavarja, csak mondanak olyan mondatokat amiket nem lehet nem félreérteni, de én úgy teszek, mintha meg sem hallanám azokat, miközben nagyon is hallom és értem is azokat a mondatokat. Kedvesen mosolygok aztán elköszönök. Aztán kurva gyorsan elkezd járni az agyam és hánynom kellene attól az illetőtől, hogy mit enged meg magának. És kurvára nem zavarja az, hogy a felesége a második babájukkal mindennapos, vagy éppen házasságkötés előtt áll, vagy csak szimplán kapcsolatban él.
És bizony ilyenkor azon is elgondolkodom, hogy vajon az én pasim is ezt teszi más nőkkel???????? Ennyire szánalmasan tudna viselkedni egy-egy numeráért??????????

Volt, hogy elmeséltem a sztorit pasimnak aki hülyén nézett rám, hogy "komolyan?", komolyan bazmeg. Mert ezt egy nő megérzi, kár is lenne tagadni. Aztán nem történik semmi a pasim részéről. Ha úgy vesszük minek is kellene történnie??? Hisz nem történt semmi. Bepróbálkozott a paraszt és ennyi. De legközelebb amikor ismét többesben találkozunk akkor folytatódik minden úgy, mintha mi sem történt volna. És ehhez én már nem tudok és nem is akarok jópofát vágni.

Évek óta van egy pasi aki még sármos is lehetne, volt idő mikor annak tartottam egy bizonyos pontig aztán végképp elrúgta a pöttyöst. Sokszor összefutottunk egy bizonyos útvonalon, nem történt sokáig semmi csak láttam, hogy les, néz. Aztán elkezdett köszönni. De semmi több. Tudta, hogy van valakim mert már látott minket együtt, őróla viszont semmit nem tudtam. Aztán egyszer megláttam őt a nőjével. Egyedül voltam. És mivel köszönt, gondoltam, hogy most sem lesz másképp. Tévedtem. Észrevett, rám nézett, megnézett magának a nője mellől aztán baszott köszönni. Mert gondolom az kurva ciki lett volna neki. No, azóta ha látom tök mindegy, hogy egyedül vagyok-e vagy sem, nem köszönök neki. Nagyon gyerekes a viselkedése és kurvára férfiatlan. Szegény nője.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista