2012. március 12.

fb nélkül

Érdekelne, hogy fészbúk nélkül vajon az emberek meg tudnának lenni?????? Mert én is regisztrálva vagyok, használom is majdnem napi szinten, véleményem szerint arra amire való.
De nem teszem fel a cicám olyan képét ahol épp a fütyijét mossa, vagy a legújabb fehérneműmet miközben kéj sóvárogva nézek bele a fényképezőgépbe behúzott hassal, és nem közlöm, hogy éppen nálunk esik-e vagy sem, és arról sem számolok be, hogy mi lesz 10 nap múlva és nem csák norisszozok és nem teszek fel kurva hangzatos müllerpéter idézeteket és nem lájkoltatom a piros színűre kifestett lábkörmemet, de még a frissen festett gyönyörű szép hosszúra nőtt barna hajamról készült képet sem teszek fel.

Azért itt és most elmondom Nektek, hogy ma még nem ettem semmit, rövidre vágtam a körmömet és bézs színűre festettem tegnap, estére kalácsot fogok készíteni, nálunk szépen süt a nap, de hideg van és azon töröm a fejemet, hogy a cipőmet is el kell vinni a cipészhez és kellene vennem egy jófajta szájfényt mert amit használok fogyóban van. Igaz, hogy ma összekötöttem a hajamat de ettől még jól nézek ki. Tedd ki, oszd meg, lájkold ha a te is mostál ma fogat.:))))))) Ja, a szexuális életemről nem írtam....illetve annak részleteiről. No, majd legközelebb.:))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista