2012. január 12.

Nyálamat csorgattam...

Kedves szomszéd néni, az a 71 éves, akit tegezek, aszongya nekem valamelyik nap, hogy miután elvált és a gyerekei kiröpültek (akkor volt 38-39 éves) akkor kezdett el igazán élni. Aszongya, hogy akkor nem akart tartós kapcsolatot, csak olyan keffentyőset.:) És abból pedig akadt bőven...Aztán azt is mondta, hogy amikor épp nem volt kéznél pasi és neki meg keffenytős hangulata lett, csak kinézett az ablakon és mit látott? A szomszéd utcában felül meztelenül dolgozó izzadt munkásokat...asszongya intettem az egyik munkásnak, mert nem bírtam elviselni, hogy a nyálamat kell, hogy csorgassam.Mert szex nélkül nem lehet élni, mondja ő. :)

Hát olyat jót röhögtünk....alamuszi béka nagyot ugrik...szokták volt mondani:))))))

De miért is nekem mesélte el????:)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista