2012. január 12.

Trapp

Este 11-kor kidőltünk. Mindhárman. Egyszer csak trappolást hallok. Olyan cicatrappolást. Automatikusan a telefon után nyúlok, látom, hogy 0:39 van. Mondom az meg mennyi idő? 0 óra? Kellett egy pár pillanat mire észhez tértem, hogy a 0 óra 39 perc mit is jelent. De hát nem olyan rég feküdtünk le és Cat már megint trappol(=le akar menni)? Kabát felhúz, tükörbe belenéztem, hát a látottakon jót röhögtem, majd kinyitottam az ajtót. Cat azonnal leért a harmadik emeletről és én is belehúztam, mert semmit kedvem nem lett volna lépcsőházat takarítani. Épp hogy leért...nagy és kis dolog elvégzése. Igen ám, de nekem is annyira kellett pisilnem, hogy azon gondolkodtam, hogy én is leguggolok a fához. Egy dolog tartott csak vissza. Nem volt nálam zsepi. Így nem volt mit tennem, visszacaplattam a lakásba pisilni, Cat lent maradt még szimatolni és temetni. Ismét nekiindulok a lépcsőzésnek amikor is benyúlok a kabátom zsebébe, és mit találok? Hát zsepit. Mentünk egy szokásos házkört, aztán irány újból az ágy. Jó lenne ha nem éjjel akarna kakilni, vagy ha igen, akkor legalább az alomba. De nem. Oda nem megy. Ő inkább le akar menni.

Egyébként meg nem vagyok mérges Cat-re, bírom a trappolását, tök cuki. Pasi szerint is az. Mert olyan jól trappol, hogy azt ő nem hallja (=nem akarja) meg.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista