2011. november 7.

Spórolás

Mert én azt is tudok. Sőt! Ha több mindent kell venni, akkor én is szoktam a netet és a szórólapokat bújni. Olyan nagymamisan, esténként. Aztán felírom, hogy mit hol láttam. Kis melankólia beütéssel. Aztán felkerekedünk a lovainkkal. Így volt ez a hétvégén is. Reggel indultunk és kora délután értünk haza. Volt vagy 3 óra amikor ebédeltünk és utána semmi másra nem vágytam, mint egy kis délutáni alvásra. Jött közénk Cat is, így másfél órát durmoltunk hármasban.
No, miután észhez tértem megnéztem, hogy miket vettünk és számoltam. Közel 4 ezer forintot spórolTAM azáltal, hogy nem mindent egy helyen vettünk meg, hanem okosan előre tervezetten és célirányosan mentünk. Mindezt tettük szép napsugaras időben, sportolással egybekötve. Hihetetlen, hogy ugyanazon dolog ára mennyire el tud térni boltonként. És most nem 10-20 forintokról beszélek, hanem több száz forintról! Csak egy példa: 500 g mascarpone sajt a Lidlben (ott csak eredeti olasz van) 800 Ft, a Sparban 1200-1300 Ft körül van és az "csak" magyar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista