2011. november 4.

Frici, az egyéjszakás

Az úgy volt, hogy tegnap este szokás szerint mentem le Cat-ért. Hívom, de semmi. Aztán egyszer csak nyávogást hallottam, de olyan keserveset. Tudtam a hangból, hogy ez nem a Cat hangja, de azért elindult a hang irányában, hátha mégis a Cat ez. Tök sötét volt az udvaron ráadásul sűrű köd is volt, így alig láttam valamit. Egyszer csak megláttam egy aprócska fekete szőrcsomót  aki keservesen sírt. Leguggoltam hozzá, ő odajött, de csak sírt. Aztán ölbe vettem a sírás átváltott egy kis nyüszögésben és elkezdett dorombolni. Letettem majd újra jött a keserves sírás. Ismét ölbe vettem majd felvittem a lakásba. Na, a pasim arcát kellett volna látni.:) Lementem egy fehér macskáért és feljöttem egy feketével. Leraktam a szobába, odarohant a pasihoz és elkezdte dagasztani a lábát. Dorombolt ezerrel miközben nyávogott kicsit. Adtam neki kaját, na, azt falni kezdte. Ekkor már gondoltuk, hogy "csak" az éhség a baj forrása. Habzsolta (volna) a kaját, de inkább többször adtam neki keveset. Olyan íppen ivaréretté vált fiúcica lehet, gyönyörű szép fekete selymes bundával. Gondolom valaki kidobta. A pasim - engem megelőzve - mondta ki először, hogy maradjon éjszakára, aztán meglátjuk a mai napot. Oké, de akkor még Cat nem volt a lakásban. Egy fél óra múlva jött is. Szegénynek először kikerekedett a szeme a fekete macska láttán, aztán kezdett volna barátkozni a kis terroristával, de ő nem nagyon akart. Így közel fél éjfélig azon dolgoztunk, hogy a két macska amolyan elfogadó viszonyba kerüljön. De a kicsi nem nagyon akarta a Cat közeledését, így a kicsinek az előszobában megágyaztam, ajtó becsuk, a Cat meg maradt a szokásos helyén. Igen ám, de az ajtó becsukódásakor a kicsi elkezdett veszettül sírni, a Cat meg ült az ajtó előtt. Mi bevonultunk a hálóba, gondoltuk majd abbahagyja. Aztán elaludtam. 6 óra előtt a pasim mocorgására riadtam, mert szerinte a kicsi sír. Én nem hallottam semmit. Aztán ahogy kezdtem magamhoz térni akkor már én is hallottam, hogy sír. Megölelgettem, megnyugtattam, kaját adtam neki, levittem pisilni és lett új, valódi gazdája. Mindezt röpke 1 óra alatt intéztem, így a kicsi a házban marad az egyik lakónál, akinél negyed 8-kor a cica már az ágyban aludt.:) Kora délután beugrottam hozzájuk, minden oké, a cica, aki mellesleg a Frici nevet kapta az ágyban hempergett, dagasztott a kezemen és ezerrel dorombolt. Nagyon hálás vagyok az Égieknek, hogy jó sora lett Fricinek - aki jövő héten szerdán megválik férfiasságától - és az előző tulajnak pedig csak azt kívánom, hogy ugyanazt az érzést élje át ő is, amit akkor és ott Fricinek okozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista