2011. november 20.

Korán kelni

elég gáz. Pláne vasárnap. Cat velem aludt, többször megébredtem a szuszogására:) Negyed 7-kor nem bírtam tovább a zörgését, nyalakodását így felkeltem. Adtam neki reggelit, levittem a szemet és a Cat-et, készítettem egy finom tejhabos kávét, ettem hozzá vajas pirítóst, bekapcsoltam a gépet, megpróbáltam elindítani a telefonomat, sikertelenül. Bekapcsoltam a tévét megkerestem a viasatot ahol a Szex és New York-ot adják. Ja, majd elfelejtettem: sülésben van egy szép nagy adag sütőtök is. Porszívózni csak azért nem porszívóztam idáig, mert hát jó fej vagyok reggel 7-kor is.:)
Micsoda sötétség volt még kora reggel...minden csupa víz odakinn, párás a levegő, viszonylag enyhe az idő. Amolyan hó előtti színe van az égnek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista