2011. november 19.

Cuppogás

Alapjáraton toleráns embernek tartom magam. Nyilván sok minden idegesít, zavar, no, de ez! Ez pedig a cuppogás. Amikor ülök a moziban és a hátam mögötti sorban cuppogva nyalja-falja egymást egy pár. Vagy előttem a társaságomban megy a nyali fali. Persze ezt is cuppogás kíséri. Mikor költöztünk egy nő ismerősöm segített a vadi új pasijával. És bevallom őszintén, hogy kurvára idegesített az, hogy a költözés kellős közepén megragadva minden egyes alkalmat ment a cuppogás ezerrel. Ahogy ilyenkor lenni szokott őket kurvára nem zavarta az, hogy én ott állok, költöznék, haladnék...Vagy az ötödik ilyen eksön után szóltam női ismerősömnek, hogy most vagy befejezik ezt a cuppogásos "mindejártmegduglak" dolgot vagy köszi a segítséget, de inkább egyedül folytatom és persze meg is leszek sértve. Az utóbbi történt mert a női ismerősöm szerint a pasi nyomult rá jobban (ami igaz is, de itt nem ez a kérdés) és ő ezt nem bírta kezelni. Hát azt vettem észre. A napokban is részese lehettem egy ilyen csodás jelenetnek....brrrr.....
Nem vagyok prűd meg ilyesmi, de azt gondolom, hogy ennek a cuppogásnak is megvan a helye. Nem a nyilvánosságra tartozik azt gondolom. És biza' egy bizonyos kor felett már állati közönséges is tud lenni a nyilvánosság előtt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista