2011. november 20.

Sorozatok

Nem vagyok sorozatfüggő. Mikor gyerekek voltunk a húgommal akkor a Twin Peaks-et, a Szomszédokat, a Klinikát mindig megnéztük.:) Most, hogy megnőttem néha belekukkantok a Barátok Közt-be, ha kedvem van megnézem a Szex és New York-ot és neten szoktam megnézni a Grace Klinika egy-két részét. Utóbbit szinte non-stop néztem.:) Tetszenek a kórházas-szerelmi viszonyos filmek, na:) Régebben előszeretettel néztem a Gyilkos elméket is.  Nem vagyok sorozatfüggő, ismétlem. Ez onnan tudom, hogy ha lemaradok valamelyikről nem frusztrál és nem agyalok azon, hogy kivel mi történt:)

2 megjegyzés:

  1. Mi lenne, ha az lennél. :D LOL

    VálaszTörlés
  2. Magyarázom a bizonyítványomat; de tényleg nem vagyok az. Mármint függő. Csak szeretem némelyiket. Vagyis nem zavar ha néznem "kell":))

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók

Saját bloglista