2011. november 28.

Hambi

Szombaton este még dolgoztam. 1/2 9 fele végeztem, pasim találkozóra ment. Éhes voltam de nem volt kedvem főzni. A szendvicshez meg végképp nem. Eszembe jutott, hogy van a közelünkben egy jó kis gyrosos-hamburgeres-pizzazós hely. Elrobogtam egy hamburgerért. Itt olyan a hamburger, mint gyerekkoromban. Hatalmas zsemle, tele sok-sok finomsággal. Igaz én manapság már a csirkehúst sem eszem meg nagyon, így hús helyett falafelt kértem bele. Nagyon finom így is. Olyannyira, hogy habzsoltam magamban. Élveztem ahogy kezem, lábam, ruhám, arcom csupa ketchup-mustár lesz. Asszem hetente muszáj lesz ennem egyet(kettőt), mert 2 in 1 kaja. Szerintem.
Valamikor éjjel mikor a pasim hazaért korgó gyomorral mondtam neki széles mosollyal, hogy olyan de olyan finom hamburgert ettem, hogy csak na. Kereste a morzsákat az ágyon...hiába, azt is felcsipegettem:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista