2011. október 7.

Azonos színű

bugyi és melltartó. Anno a húgom azt mondta nekem, hogy nagyon kell arra figyelni, hogy összhangban legyen a melltartód színe a bugyiéval, mert soha nem lehet tudni, hogy aznap mi történik veled. És Ő akkor nem csak arra gondolt, hogy a boltban belebotlasz álmaid pasijában és egy gyors numerát nyomtok a fagyasztott tonhalakon (és mit szól ahhoz, hogy a fehér bugyidhoz zöld melltartót vettél fel) hanem arra is ha ne adj isten valami baleset ér, bevisznek a kórházba, levetkőztetnek és mit fog szólni a doki ha más színű a bugyid, mint a melltartód??????:))))))))))




5 megjegyzés:

  1. A dokinak szerintem mindegy, hacsak nincs rádindulva. :D És ha meg van, nem hiszem, hogy pont a színek ábrándítják ki, miközben megmenti az életed. :DDDD

    Ellenben az elsárgult, vonalkódos, kinyúlt darabok, azok tényleg ütősek lehetnek, és lehet, hogy az illető más elbírálásban/elbánásban részesül. :)

    VálaszTörlés
  2. A vonalkódos az milyen?:)))))
    Anyukám és a húgom a szépségiparban tevékenykednek, hát szoktak mesélni...:)))

    VálaszTörlés
  3. Juuuuujjjjj:)))))) A kakis bugyi kifejezésére még ezt nem hallottam. de ma is tanultam valami igen hasznosat:)))))

    VálaszTörlés
  4. LOL :D Örülök, hogy hozzájárulhattam. :D

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók

Saját bloglista