2011. október 7.

Legcikibb dolgok

1. Wellnessezés közben az orrból kilógó takony miközben rámosolyogsz az emberekre
2. Gyönyörűen feltűzött haj zsíros füllel tarkítva
3. Csinos elegánsnak tűnő nő, majd miután levetkőzik a masszőrnél....tök koszos a melltartója
4. Túrós/kajás foggal rád mosolyognak
5. Jóga közben fingani
6. Mondani akarsz valamit de a szó helyett csak egy "kis" büfi hagyja el a szádat
7. Első randi: valahogy közölni a pasiddal, hogy inkább most no szex....mert kakilnod kellene
8. Szintén a szerelem hajnalán: kijöttél a wc-ről, épp csak kezet mostál mikor meglepetés gyanánt betoppan a pasid és köszönés helyett egyből leteper. Orális szexet akar, neked viszont ahhoz nem teljesen tiszta az a terület....na ebből kijönni?
9. Csípás szemmel flörtölni
10. Foltos alsógatyába/bugyiba botlani reggel


:))

2 megjegyzés:

  1. Az 5-ösnél felröhögtem. :D

    Többi ismerős.

    Bár a fingás majdnem mindig ciki, hacsak az ember nem a szűk családdal van vagy egyedül. :D

    De ha már testedzés és orrfolyás. Nálam mindig van zsepi, mert egy idő után mindig beindul az orrom. Próbáltam rá magyarázatot találni neten, de még nem leltem. De eszerint nem vagyok egyedül. Te tudod, hogy miért kezd el az ember orra folyni?

    VálaszTörlés
  2. Figyelj, nekem is folyik az orrom sportolás közben. Amikor versenyszerűen sportoltam akkor is folyt.:) Nem tudom, hogy mi lehet az oka...talán időt próbáltunk nyerni??:))))))

    Nyilván mindegyik pont nagyon durva, de a 10-es hogy a manóba történhet meg...az észre kell(ett) venni már "előtte", nem? Így van egy 11. pont is: szaros lepedő:))))

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók

Saját bloglista