2011. október 7.

Vágyölő

zokni. Így hívom én is azt a bizonyos neylonos térdig felhúzható zoknit. A dilemmám az, hogy farmer alá most ezt vegyem fel?????? Mert ha szép (új) cipőbe megyek ahhoz kell valami zokni. Na de a sárga kis plüss zokni ahhoz nem jó. A combfixet úúúúúúúúútálom farmer alá, így a harisnya sem jöhet szóba. A vágyölő olyan undorító...viszont kényelmes. Nem röhögni, de tavaly sokáig jártam zokni nélkül pont a dilemmám miatt.:)

Emlékszem anno amikor a Párommal mentünk moziba - randi volt - vágyölőt húztam, de a mozi után egyből levettem és úgy, zokni nélkül bandukoltam haza. Na jó, cipő volt rajtam. Elárulom, hogy miért vettem le - és igazából ezért utálom most is -: hazaérsz...állatira hajt és fűt a szenvedély...levetkőztetnek....és ott a lábadon a csík. Amit a vágyölő zoknid okozott. Irtó durva:)))))))))))) Ma szimplán utálom ha csíkos lesz a lábam....Soha nem lehet tudni.....:)

6 megjegyzés:

  1. Ha nem veszed le, nem látszik a csík ... :DDDDDDDDDDD LOL

    De én is csak azt vagyok hajlandó felvenni nadrághoz, ha elegánsabb cipő kerül a lábamra. :)

    Megoldás, hordj szoknyát. :DDD

    VálaszTörlés
  2. Hella, nem vagy semmi...:))))) Hááát igen, nem kell levenni. Bár akkor sem kell, ha fel sem veszed:)))))

    ...és mielőtt hazaérsz Te is gyorsan leveszed a csík miatt???:))))))

    VálaszTörlés
  3. 8 év után????? és egyébként is, világosban esély sincs semmire, mert a lányok akkor ébren vannak. sötétben meg mi látszik? :DDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Jah, az árammal meg spórolunk. De azt is mondhatnám, hogy környezetbarátok és energiatudatosak vagyunk. ;)

    VálaszTörlés
  5. Micsoda takarékos család, kérem:)))) Ez igen!:)))És a sötétben való tapogatás zokni ügyben mivel küszöbölhető ki??:)))
    8 év után is oda kell figyelni, mert elkalandozhat a kedves férfiak figyelme:))))
    Bár én 4 év után azt mondom: ha tudják, vigyék:)))))

    VálaszTörlés
  6. Sötétben fel sem tűnik, hogy fent van vagy sem. ;)

    Ha meg az ember levette, utána meg már minek. Alváshoz nem feltétlen kell. :)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók

Saját bloglista