2011. október 27.

Amerikai palacsinta

A harmadik napja eszem reggelire. Megunhatatlan számomra. Nagyon jó csak úgy üresen, szabdalva, de úgy is nagyon finom ha egy kis lekvárral megkenem.
Azért szeretem ezt a palacsintafajtát, mert olyan ruganyos, puha, belül lágy. Az elkészítése nem tart tovább - a keverőtál előszedésétől kezdve az első falatig bezárólag  - 7 percnél.
Így készül:
12 liszt + pici sütőpor + 2 ek porcukor + 1 tojás + 1 ek olvasztott vaj/olaj + 1,5 dl tej (én tej helyett vízzel is szoktam csinálni illetve felesben). Összekutyulom és már sütöm is. Sűrűbb a tésztája, mint a hagyományos palacsintának. Teflonba sütöm, olaj nem is kell alá. Ebből a mennyiségből nekem 9 db jön ki. 1 darab olyan kb. 8 cm átmérőjű.
Tegnap a tésztába tettem egy jó evőkanál darált mákot is. Úgy is jó volt!:)

2 megjegyzés:

Rendszeres olvasók

Saját bloglista