2011. július 25.

Jól lenni

éppen annyira döntés kérdése, mint rosszul lenni. Mivel én is ember vagyok, vannak nagyon jó, jó, picit jó napjaim és vannak olyan napok is amikor az is vétek, hogy felkeltem. De nem hagyom magam sokáig (=értsd: max. 1 nap) abban a szar állapotban, mert nem tehetem meg. És nem a nemlétező gyerekem miatt, hanem magam miatt. Mert többet ártok magamnak azzal, ha marcangolom magam. Ehelyett azt mondom: oké, most ez van, de nézzük a jó oldalát.
Évekkel ezelőtt - akkor még nem tudatosan - a Soha nem adom fel mondatot írtam be a telefonomba, mint köszöntőt. Ma is ez a szöveg áll a telefonomban és tudom, hogy akkor és ott nem "véletlenül kellett ezt írnom".

Szóval: Soha nem szabad feladni!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista