2012. január 15.

Új név régi kaja

Sok gasztrobloggot olvasok, vannak ahova naponta benézek vannak ahova elvétve. Mostanában feltűnt, hogy egyre több olyan étel/süti receptet olvasok ami hangzatos névbe van becsomagolva a végeredmény azonban mégis "csak" egy paprikás krumpli. Nincs bajom ezzel, csak az a furcsa, hogy ennek az emberek mennyire bedőlnek. Mármint annak, hogy nincs új a nap alatt.
Meg aztán lehet olyannal is találkozni (hja kérem, nem is eggyel), hogy 2 dkg cukor eltéréssel már egy "új" zserbó tud születni.
Aztán lehet olyannal is találkozni amikor az almát paradicsomos bundás kenyérrel tálalják és ezt egy dizájnos szakácskönyvbe "beleteszik". 

Szeretem amikor egy ételt nem kombinálnak túl, nem akarják azt, hogy beleérezd azt amit az elkészítője akar. Szeretem ha egy ételben van egy hangsúlyos fűszer, de azt is szeretem ha nem tudom megmondani, hogy ki/mi a domináns, de ettől függetlenül nagyon finom.
Szeretem a viszonylag rövid idő alatt elkészíthető dolgokat, amivel nem kell sokat bajlódni.

Lehet, hogy a régről kapott és saját ízlésemre alakított ételekről nekem is ki kellene adnom egy szakács/sütiskönyvet????:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista