2012. január 12.

Röviden és tömören????

Tegnap szeretett nagynénémtől kaptam egy sms-t, amiben azt írta, hogy jól vok. Hogy mi van???? Mi vok? Esetleg wok???? Ja, hogy ez a vok, nem a wok, mint főzőedény, hanem = vagyok. Ááááá, így már értem. Pasi jó pár évvel ezelőtt forgatott a diákok körében az effajta rövidítésekről, hát már akkor is megdöbbentem rajta, ahogy a mai sulisok beszélnek egymással. Szándékosan nem írtam azt, hogy a mai fiatalok, mert én is fiatal vagyok, ráadásul mai is.:)

Nem voltam rest és megkérdeztem egy mai iskolást, hogy legyen kedves fordítani, hogy én is "király" lehessek::)

szal=szóval
wtf=magyarul: mi a fasz van
sk= semmi különös
tod=tudod
szal=szóval

Szal (=szóval) kérem szépen, ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem szeretnék több ilyen vok-os sms-t kapni, mert kénytelen leszek elgondolkodni akkor, hogy wtf akart nekem ezzel mondani az illető. Nagynénim szerint azért ír ő is rövidítve, mert 1. mindenki így ír manapság, 2. így sokkal rövidebb ideig tart egy sms megírása. Na, nehogy már ezen múljon...még jó, hogy mindent de mindent rá lehet fogni arra, hogy rohanó világban élünk. A mai diákok már azt sem tudják, hogy mi az, hogy szerelmes leveleket írni kis fecnire óra alatt és azt a célszemélyhez természetesen óra alatt eljuttatni. Pedig de jó is volt....:)

2 megjegyzés:

  1. Egy dolog állandó: a változás. A nyelv is ilyen, változik.

    Én másik oldalról nézem. Szerintem szuper, hogy a nagynénédnek eszébe jutottál és a hogyléted felől érdeklődik. Akkor is, ha ezt kitekert nyelven teszi. :D

    VálaszTörlés
  2. Hella, nem az én hogylétem felől érdeklődött, hanem ezt magáról írta, hogy jól van.:) A változás jó dolog és kell is, de ezek a szófordulatok kiverik nálam a biztosítékot.:)))) Bár az is lehet, hogy azért, mert nem értek hozzá.:) Erre mondta egy gyerekes barátnőm, ha majd gyereked lesz még mást is fogsz" tanulni".:)))))

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók

Saját bloglista