2011. december 14.

Nagytakarít

Elkezdeni én is utálom, mint gondolom sokan mások. De ha végeztél olyan jó körbenézni, nemde? És az illatok?
Ma lazán vagyok kora délutánig. Így aztán miután pasim lelépett, viharos gyorsasággal összekaptam magamés már mentem is a létráért az erkélyre. Leszedtem a függönyöket, kiráztam őket és az első adag már a tisztulás útjára lépett. Ablakokat megpucoltam, párkányokat letöröltem. Aztán jött a szokásos heti takarítás. Mindenhol: konyha, fürdő, wc, előszoba, hálószoba, nappali. Erkélyt lesöpörtem. Gáztűzhelyet le és kitakarítottam. Még egy gyors porszívózás majd felmosás és jöhet a délután. Kb. másfél-két órámba telt ezidáig a meló. Igaz, nem álltam meg. Meg az is igaz, hogy volt segítségem Cat személyében.:) Meg az is igaz, hogy mindeközben karácsonyi zenét hallgattam így még könnyebb volt elvégezni a melót.:) Jövő hétre már csak egy laza szokásos portalanítás marad, porszívózással és felmosással tarkítva, aztán irány karácsonyozni. Bízom benne, hogy ahogy a lakást hagyom majd, úgy is kapom vissza Cat-től:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista