2011. december 14.

Kissé alacsony

A tegnapi véradás bizony megtette hatását. Este fürdés közben éreztem, hogy a vérnyomáson is lefolyik a lefolyóba, alig bírtam kikászálódni a kádból. Akkor pont egyedül voltam itthon, csak a Cat-nek óbégattam, hogy rosszul vagyok. Ő meg leugrott a radiátorról, bejött a fürdőbe és leült a mérlegre. És csak nézett és nézett. Biztos aggódott az esti vacsorája miatt. Ledőltem az ágyra majd harcoltam a túlélésért. Először is magamhoz vettem 3 db zselés szaloncukrot, hogy emelje egy kicsit a cukromat...tán egy picit lett jobb. Aztán megjött a pasi. Vérnyomásmérés: 85/55- 52 pulzussal. Ja, így már értem. A mindennapokban 100/80 körül van, ha felidegesítem magam akkor lesz 120/80. Tegnap ha ébren megműtenek, nem veszem észre annyira le voltam lassulva.:)
Ma reggel volt egy kontrollmérés 95/60 - 65 pulzussal. Hiába no, a takarítás teszi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista