2011. december 10.

Kekszlopó manók

Nem hétvégén, hanem már tegnap elkezdődött nálam a kekszek gyártása. Nagyon jól sikerültek, büszke voltam magamra. De az éj leple alatt valami kekszlopó manók járhatnak nálunk, merthogy a jelen állás szerint 0 db, azaz nulla darab kekszünk van. A pasim a Cat-re próbálja kenni, ki másra. Vitathatatlan, hogy reggelente a teához, kávéhoz jól esik 1-2 db keksz, mondom 1-2 db, de hogy tegnap este miután kisütöttem egy újabb adagot - olyan 35 db-ot! - a pasim elé került a doboz. Amíg én végeztem a fürdéssel és lementem Cat-ért már csak 8 db keksz várakozott a bekapásra. Ma reggel a teához én kaptam be az utolsót. Hihetetlen, de nem tudok annyit sütni, hogy maradjon valami karácsonyra holnapra.:))

Még az X-faktor előtt egy újabb adagot begyúrok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista