2011. november 28.

Rohanás őrült tempóban

Ezt láttam a hétvégén. Egészen pontosan hétvégén. A pasimnak kellett egy új cipő így árkádozásra adtuk a fejünket. Célirányosan haladtunk mert egyikünk sem szeret árkádozni csak úgy. Mellékesen megjegyzem, hogy majd' mindennap megyek az árkádba, hisz van benne egy spar...de én ettől nem árkádozom, csak egy élelmiszerboltba megyek. Értitek, ugye?:)
Szóval elindultunk a Dechm....Huma....Re....Tama...felé, Igen ám, de ezek egymástól viszonylag távolabb vannak, az egyik a földszinten a másik az emeleten. Mire a négy boltot körbejártuk, próbálgatással - eladóra várakozással együtt majdnem 2 órát voltunk a bevásárlóközpontban. Ne tudjátok meg, hogy milyen tömeg volt mindenütt. Megkezdődött a karácsonyi vásárlás(i láz), mindenhol tolongás, extra költekezések, tipikus ajándékok a kocsikban. Pl. lábmasszírozó, LCD tévé, sapka-sál, vásárlási utalványok. Az emberek szó szerint rohantak egyik boltból a másikba, kezükben cetli és toll, majd a pénztárnál való várakozás közben kihúzogatás a listáról. Az emberek illatfecniket lóbáltak a kezükben miközben a párjuk orra alá dugdosták, hogy akkor melyiket vegyük meg anyádnak...A "nagy" vásárlásunk alatt mi is megéheztünk, főleg, hogy nem kaptunk megfelelő méretű cipőt (43-ast), így a kajáldák azon belül is a kínai felé vettük az irányt. Amit akartam enni az nem volt, mondta a csaj, hogy 10 perc. Oké, addig ittunk egy kis kólát majd elmentünk a sparba Cat-nek kaját venni. A spar szinte üres volt, ott most senki nem akart vásárolni. Egy drogériába akartam beugrani, de letettem róla, mert ott is kurva hosszú sor állt. Mindenhol.
Emberek hatalmas táskákkal, pakkokkal totáli idegesen advent első hétvégéjén...És akkor a java szerintem még csak most jön...De jó ebből kimaradni, tényleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista