2011. november 7.

Most inkább megyek

Ezt tudtam csak utoljára mondani, miközben szétröhögtem az agyamat.
Bementem az egyik bankba sorszámot akartam húzni. Érintőképernyős az a vacak, nyomom, hogy mi akarok, de semmi. Nyomom még egyszer de most is semmi. Jön az ismerős biztonsági őr (aki köszön!!!!!:)) mondja, hogy erősebben kell nyomni. Mondom neki, hogy oké, meg minden, de nem akarom kiverni neki. Igen, ezt mondtam neki, hogy nem akarom kiverni neki. Néz rám én meg rá miközben felsejlik az, hogy mekkora nagy baromságot is mondtam. Izé....folytatom, hogy nem akarom kiverni... mármint a képernyőt nem akarom tönkretenni. Mondja, hogy nyugodjak meg, ha kiverem neki ő bizony kifizeti az általam okozott kárt. Na és itt sokkot kaptam, hogy én mekkora nagy marha vagyok és éreztem, hogy ebből már nem tudok jól kijönni és különben is én csak azt akartam mondani előszörre is, hogy nem akarom szétverni a képernyőt ezért nyomtam ezek szerint gyengén, de ehelyett a kiverem szó jött a számra. Gyorsan elintéztem a dolgomat majd viharos gyorsasággal próbáltam távozni, amikor is a lesben álló köszönős biztonsági őr utánam szólt, hogy: " Kisasszony, komolyan gondoltam ám amit az előbb mondtam", mire én: Igen? De mit is mondott? - mert akkor tényleg nem tudtam, hogy mire gondol -  Mire ő: ha kiverném az érintőképernyős bizbaszt akkor ő fizeti a kárt.
És most a bejegyzés elejére is értem; ezek után csak annyit mondtam, hogy most megyek.

Könyörgöm Istenem, ha legközelebb oda kell mennem abba a bankba, akkor ne ez a köszönős biztonsági őr legyen, mert elsüllyedek szégyenembe. Lécci, lécci Istenem!:) Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista