2011. november 7.

Idézetek

A fb-on látom, hogy mostanában nagy divatja lett annak - vagy csak nekem tűnt fel mostanság -, hogy boldog-boldogtalan mindenféle okos, bölcs idézeteket tesz ki az üzenőfalára, mutatva ezáltal azt, hogy milyen fasza csávó vagyok. Félreértés ne essek, szeretem az idézeteket meg minden, de egy idő után, ami nálam ezek szerint most jött el, olyan elcsépeltnek tűnik egy-két embertől meg különösen. Kíváncsi lennék, hogy pl. az aki arra panaszkodik rendszeresen, hogy semmire sincs ideje, de kitesz egy olyan  idézetet ami arról szól, hogy tervezd meg az életedet és a napjaidat, az a gyakorlatban mit is ültet át???? A "kedvencem" amikor azt vágják a fejemhez, hogy könnyű nekem friss reggelit sütni, mert van rá időd hisz nincs gyereked. Anyád. Ez nem azért van mert nincs gyerekem. Lemértem, hogy egy kakaós csiga tésztát elkészítése nem több, mint 15 perc. Amíg az élesztő megkel, kimérem a hozzávalókat, összekutyulom és a kelesztéshez én már nem is kellek. A kinyújtás és a töltés sem több, mint 15 perc. És szerintem a sütéshez sem kellek. A lefagyasztáshoz meg végképp.:)

Volt, hogy az időbeosztásos idézethez visszaírtam, hogy mizu e téren, de annyira siralmas volt a válasza, hogy komolyan megsajnáltam:) Azt írta, hogy arra sincs ideje nagyon, hogy végiggondolja azt, hogy mikor mit kell csinálnia.  Hja, kérem, így már értem:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista