2011. november 29.

Köröm(lakk)

Sok-sok évvel ezelőtt sok-sok évig műkörmöm volt. Imádtam. Aztán egy körömsérülés miatt többé nem lehet. Most rövid a körmöm. Szépen megreszelve, de inkább rövid, mint hosszú. Ma már a hosszú köröm sem tetszik. Viszonylag sokat lakkozom a körmömet, de röviden is nagyon szép és mutatós. Az már csak mellékes, hogy most a rövid a divat.:) Ősz típus vagyok, így szeretem a barnás-pirosas lakkokat. De önmagában a pirosat is. Persze a megunhatatlan franciának sem tudok ellenállni, de azt is szeretem ha csak egy színtelen vagy nagyon halvány színt "dobok" fel. Pár napig piros volt. Tegnap lemostam. Mint mindig most is piros lett az ujjam és a körmöm alatta is. Ezt nemszeretem. Magát a körmömet nem színezi el a piros de mikor lemosom akkor tuti, hogy befolyik a körmöm alá és ott díszeleg. Alig bírom kisikálni. Néhol még mindig látszik ma is, annak ellenére, hogy tegnap jó sokat mosogattam:)
Szeretem a körömlakkokat, csak jó lenne ha feltalálnának olyat is, ami nem hagy maga utána foltot. Sehol. Vagy ha hagy is akkor azt az aceton azonnal el is tünteti.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista