2011. november 7.

Ismét rigolya

Soha nem mondtam ilyet, hogy öregszem, most sem fogok. Inkább azt mondom, hogy változom. Ez jobban hangzik.:) És ez csak az 1. pontban szereplő mondatomra igaz, a többit már régóta "csinálom".:))
Merthogy:
1. a reggeli Caffe Latte kávémat sok-sok tejhabbal úgy az igazi meginni, ha van hozzá 1-2 db vaníliás karika.
2. csak az eredeti jelölésű vaníliás karika a finom, az igazi, a tejcsokisat ki nem állhatom.
3. bármit veszek a boltban, soha nem az első darabot teszem a kosaramba. Az elsőt csak megfogom, megnézem, elolvasom, stb, stb, de utána hátulról választok.
4. utálom ha a frissen vásárolt Nők Lapja c. újságomban beleolvasnak. Ugyanez igaz a könyvekre is. Én olvashatom el először, én nyithatom szét, én szagolhatom meg először.
5. idegesít ha szürcsölik mellettem a levest
6. vallom, hogy bevásárlás után nem mindegy, hogy hogyan pakolsz a táskába, így én már a futószalagra is úgy pakolok, hogy számomra logikus legyen. Ha néhanapján anyukámmal megyek a boltba, akkor van csak igazán "nemulass". Ő boltos volt anno, és én szerinte nem jól pakolok, így ha én pakolok és nem tetszik neki, képes ki és újra bepakolni.
7. ha nem én válogathatok a zöldségesnél akkor inkább nem is vásárolok (nem túl gyakran, de volt már ilyen).
8. mielőtt kikérem a hentesárut, mindig megkérdezem, hogy friss-e, ha igen, akkor veszek belőle. De mindig szólok, hogy véget ne rakjanak bele - mert képesek és elrejtik a szeletek közepébe - és mindig csak szeletet kérek, soha vagy nagyon nagy ritkán dekát.
9. a szendvicsemet csak és kizárólag teavajjal vagyok hajlandó megenni. Ilyen, hogy ráma, margarin felejtős. Ha nincs teavaj, akkor inkább üresen eszem a zsemlét.
10. a tea csak forrón jó. Nem melegen, hanem forrón. Imádom amikor a forró tea átmelegíti a bögrét, a bögre meg a kezemet.
11. a forró kakaót tejszínhabbal csak és kizárólag kávézókban iszom. Itthon soha nem iszom, igaz meg sem kívánom.

Most ezek jutottak az eszembe....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista