2011. október 13.

Reklám?

Értem én, hogy marketing, meg reklám, meg a piacon szem előtt lenni, de ami sok az sok. Stohl ügyvédje nem semmi amit csinál. Kétnaponta szerepel a tévében ilyen-olyan celebek mellett. Az, hogy jogilag ez megengedhető nem vitás, hogy morálisan vállalható-e...? Igen, hisz van akinek ez megy. Nekem ez már túl sok, pedig az én gyomrom is sokat elbír egy-egy ügy miatt. De hát ahogy a mondás tartja: Van az a pénz amiért....

Csakhogy: egy idő után a kezdeti szimpátia a viszályára üt (talán már meg is történt???). És akkor most finoman fogalmaztam. Számomra undorító ez az egész bebaszok-balesetet okozok nem először ittasan-drogozok-hazudok-mártírkodok-sajnáltatom magam-ügyvédet cserélek-kampányolok-bocsánatot kérek-felelősséget nem vállalok-könyvet írok, hogy pénz legyen belőle-bemocskolom a kollégámat című műsor...tipikus, sajnos.

Ha a média oldaláról nézem: csúcs szuper módon fel van építve ez az egész szar.

Tudom jól, hogy a távirányítón sok-sok gomb van, használom is; mégis MINDIG beszélnek róla. Mondom, hogy zseniálisan fel van építve!:)))

2 megjegyzés:

  1. Nem kell TV-t nézni. ;)
    A könyvekből várhatólag nem ez a szenny köszön vissza, pláne, ha megválogatod, hogy mit olvasol. :D

    VálaszTörlés
  2. Az igazság az, hogy a Párom tévés, így nálunk a híradó amolyan kötelező jellegű, de nem is ezzel van a bajom. Sokkalta inkább a gusztustalanságról, amit ez az ügyvéd már csinál. És ez megy a híradóban is. Mondom ezt emberként. Persze ha üzleti oldaláról nézzük a dolgokat, az más.
    Ettől ám jól alszom:)
    Párom szokta mondani, ez már nem híradó, hanem Bajvantévé:))))))

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók

Saját bloglista