2011. október 16.

Na ne...

Pedig de. Ma a Butlers üzlet karácsonyi pompában díszelgett. Minden csillog, minden fényes, minden gömb, minden színes, minden karácsonyfa...Nekem ez kurvára nem hozza meg a karácsonyi hangulatot. Minek siettetni az időt? Jön az magától is. Pár évvel ezelőtt feltűnt, hogy a névnapomra (talán köszöntésképpen?:))) azaz november 13-ra már az Árkád bevásárlóközpont karácsonyi díszbe öltözött. Na de most még csak október közepe van...Pedig azt is nehezen szoktam meg, de elfogadtam.

Múlt héten vettem kávét. Láttam mikulást. Gondoltam hülye vagyok, ez nem lehet. Rákérdeztem az eladó csajtól, hogy tényleg jól látom, hogy az ott mikulás??? Mondta, hogy igen. De ha szeretnék, akkor már szaloncukrot is tudok venni. :)

Ááááááááá.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista