2011. október 17.

Finnyás vagyok

Ez nem vita. Mindenben. Így nekem (ebben is) nehéz a kedvembe járni, már ami a kaját illeti. Amit ma szeretek, azt lehet, hogy holnap már nem. Vagy amit tegnap jóízűen megettem azt nem biztos, hogy 2 hét múlva is meg fogom enni. Nem tudom, hogy ez miért van így nálam, de megtanultam ezzel a hóbortommal (is) együtt élni. Nem mintha szoktak volna, de ha valaki kedveskedni akar kajaügyileg, hááát, az elég necces. Így állandó "vita forrása" amikor megyek a szüleimhez, hogy anyu mit főzzön. Kezdi megtanulni, hogy semmit. Majd eszem valamit, szoktam mondani. Volt rá példa, hogy 1 hétig minden nap pizzát ettem (ugyan azt), vagy 3 napig spenótot, vagy 3 napig semmit - utóbbi csak vicc volt -.:))) Ha más oldaláról közelítem meg a dolgot, akkor szerintem egy kész főnyeremény vagyok (ebből a szempontból is:)): miattam nem kell főzni, velem bárhova el lehet menni anélkül, hogy nyávognék a meleg kajáért, a túratáskát nem miattam kell telepakolni kajálni:))))) De hogy visszakanyarodjak eredeti gondolatomhoz, az úgy volt, hogy sósat akartam enni, de nem tudtam, hogy mi legyen pontosan az a sós. Törtem a fejem, aztán beugrott, hogy sajtos rudat kellene sütnöm, Igen ám, de nekem csak olyan receptem van, ami csak és kizárólag akkor finom, ha még melegen-aznap elfogyasztásra kerül. Ilyet nem akartam. Így hát gugli barátomhoz fordultam és ott láttam meg ŐT.

Olyan gusztusosan írt róla a receptet ajánló, hogy első olvasatra beleszerettem és meg kell hogy mondjam: baromira nem csalódtam. Állati finom. Aznap és másnap is. Tegnap este begyúrtam egy újabb adagot, hátha ismét megkívánom:)

Csak annyit mondanék: egy próbát bárkinek megér, utána úgy sem tud róla leszállni.:) Ne nekem higgyetek:)

Kell hozzá:

40 liszt + 20 vaj + 1 doboz kis tejföl (175 g) + 10 dkg reszelt (füstölt) sajt + só.

Igen, igen, nincs benne tojás. Én Anikó füstölt sajttal csináltam (volt a sajt vagy 12 dkg) és miután kinyújtottam a tésztát, csak tojássárgával kentem meg, külön nem tettem rá sajtot. Nem is hiányzott. Nem nyújtottam ki olyan vékonyra, így olyan "vastagabb" rudacskáim lettek, amit én nem bántam.:)
(már nem tudom, hogy hol akadtam erre a receptre, így a forrást nem tudom megjelölni, de nem az én receptem! Köszönet érte Valakinek!)

UI.: Azért tegnap este még egy kalácsot is összedobtam, hogy másnap legyen mit csomagolni...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista