2011. október 3.

Darázstészta

Igen, én így írom. A suliban grízes tészta volt a neve. Imádom! sok porcukorral, lekvár nélkül. De nem tudok csinálni. Próbáltam vagy már ezerszer. Odáig működik a dolog, hogy a tésztát saját kézzel megcsinálom, kifőzöm és várom, hogy legyen mivel összekevernem. De a darát nem tudom megcsinálni. Ezerszer próbálták már elmondani és tudom, hogy nem nagy kunszt, de rajtam valamiért kifog. Így ha olvasom valahol, hogy menüben darázstészta lesz, már repülök is:)))))))

Az én darám vagy kemény marad, vagy csak ütve-fúróval lehet szétvágni, szóval még véletlenül sem eszik szemjeire:))))))) A családom már csak röhög rajtam....pedig sok mindent megfőzök, megsütök, de ez nem megy. Lássuk be. Beláttam.:)))

Utolsó mentsvárként: valaki esetleg megtanítaná?:))))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista