2011. szeptember 8.

Szandál

Történt, hogy nyár elején, egészen pontosan július 1-jén vettem egy szandált a kínaiban, majd' 40 ezer forintért. Szerettem, mert kényelmes volt és mert pántos. Aztán a talp orra kezdett kiszakadni. Tegnap visszavittem gondoltam veszek egy másikat.
Mondom az eladó hölgynek, hogy mi járatban vagyok, mi a gondom. Mutatom neki a szandált és a blokkot. Nézi-nézi aztán azt mondja nekem, hogy ezzel a kicserélős dologgal az a baj, hogy én ezt a szandált hordtam. Mondom neki, hogy persze, hogy hordtam, hisz azért vettem. De nem értettem a hölgyet. Nyomatékosabban közölte velem, hogy a BAJ AZ, hogy HORDTAM A SZANDÁLT, így aztán a  6 hónapos garanciát nehéz lesz érvényesítenem. A mögöttem sorban álló pasas " a szandál azért van bazdmeg, hogy hordjuk te szerencsétlen"  mondatával csak erősítette bennem azt a tényt, hogy jól cselekedtem akkor, amikor a megvásárolt szandált hordani kezdtem. Komolyan mondom, először arra gondoltam, hogy 1. most viccel velem 2. ennyire balfasz 3. kandi kamera áldozata vagyok. Persze a 2. ponthoz tartozott a hölgyemény.
Odajött a kolléganője aki jegyzőkönyvet vett fel, majd mondta, hogy válasszak másikat. Gyorsan körbenéztem, de nem volt még hasonló szandál sem, így mondtam, hogy akkor a pénzt kérem vissza.  Közölte velem, hogy az kizárt, hogy a pénzt visszaadja, inkább akkor vásároljam le bármire. Mondom neki, de én nem bármire akarom levásárolni - értsd: bokafixtől át a műanyag csattogós lepkéig minden más is kapható - hanem szandálra van szükségem. Miután közöltem vele, hogy nekem az ő balfaszságára sem időm sem pedig energiám nincs, hívja ide az üzletvezetőt a panaszkönyvvel együtt, hogy miután jól beírom a véleményemet még legyen időm a fogyasztóvédelemhez is elszaladnom, na, ez akkor hatott. Jött egy másik nő, aki még elnézését is kért, pénzt visszakaptam én pedig távoztam. Nem semmi, hogy ma még mindig ott tartunk a legtöbb helyen, hogy a kereskedő azt gondolja, hogy én vagyok őérte és nem fordítva. De tudatos vásárló lévén én nem hagyom magam.:)
Végül egy másik üzletben 16990 helyett 8000-ért vettem egy csini fehér szandált, ami végül csak 4 ezer volt:) Persze a szandál így szeptember elején kell(ett) még, hisz jó idő van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista