2011. augusztus 26.

Nem vagyok

a türelem mintaképe, elismerem, viszont ezt kompenzálni próbálom az empátiás készségemmel. Na de ma hajnalban kitörtem, mint az Etna. Történt ugyanis, hogy hajnali fél 6-kor sorozatos, ordenáré stílusban kiabált egy két lábon járó állat, hogy kurva volt az anyád és ehhez hasonló. 2-3 perc után nem bírtam és kinéztem az ablakon. Ketten ültek az ablak alatt, kb. 10 méter volt közöttünk légvonalban. Láttam és hallottam, hogy az egyik bőg a másik meg vigasztalja. Jó, gondoltam....most már biztos, hogy kuss lesz. Visszafeküdtem. Eltelt 1 perc és kezdte elölről. Kimentem az erkélyre és láttam, hogy a normálisabba fazon távozik, az őrjöngő állatot viszont nem vitte magával. "Illedelmesen" szóltam a normálisabb fazonnak, hogy vigye magával a visító kismalacát, mert kurvára idegesítő reggel fél 6-kor arra ébredni, hogy valami eszement állat üvöltözik, szitkozódik. Igen ám, de a visító kismalac ezt meghallván még inkább rázendített, most már engem is górcső alá véve. Baromi álmos voltam és dühös (hogy így ébredtem) így egész egyszerűen csak annyit mondtam, hogy kihívom a rendőrséget és akkor nekik magyarázhatja azt, hogy miért is vagyok én kurva és miért akar a C osztályra menni. A zárt osztályra. Mert ezt is mondta.
Nem telt el 20 másodperc és csönd lett. Eltakarodtak. Én meg aludhattam volna tovább....

6 óra 10 perc és arra eszmélek - a testem nem, de az agyam mindent fogott -, hogy valaki az ablak alatt lévő kukába dobálja a PET palackokat és a kiürült dobozos üdítők dobozát úgy, hogy előtte összetapossa őket....

Pár héttel ezelőtt már átélhettük azt, amikor egy barom ugyanígy (lehet, hogy ismét ő volt az??????!!!!) ugrabugrált a palackokon és dobálta őket a kukába (nem szelektívbe!!!), akkor leordítottam neki, hogy talán ezt nem reggel fél 6-kor kellene csinálni, és én ezt az ő helyében azonnal abbahagynám és elhúznék...oda....
Mire ő bambán felnézett és annyit kérdezett, hogy most nekem ezzel mi a bajom? És mikor csinálja, ha nem most.....Elment ő is.

Ami elgondolkodtató számomra az az, hogy elég sokan lakunk a házban, a szoba/szobák ablakai mindenkinek egy felé néznek de senki, mondom senki nem szólt egyik seggfejnek sem. Nehezen hiszem el, hogy mindenki olyan mélyen alszik, hogy a hőbörgő parasztokra nem ébred meg. Én a 3. emeleten hallom őket nagyon jól, mit hallhat az, aki a földszinten lakik?????
Elképesztő az emberek beleszarása a dolgokban. Úgy látom, hogy megint csak engem zavarnak dolgok...nagy kár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista