2010. június 1.

Rigolya

Mindenkinek vannak, kár is tagadni azokat. Max. másnak hívod őket:)
Hogy mennyire vagyok rigolyás arról a velem együtt élő(ke)t kell(ene) megkérdezni, de tuti, hogy nem vagyok az! Aki mást mondd, az hazudik!:)


Szóval rigolyás vagyok

1. a más által kreált kupit-rumlit
2. a másnapos zsemlyére
3. a túlzott gyerekzsivalyra, a gyerekhisztire
4. ha a Sparban a gyorspénztárhoz beállnak több, mint 6 db cuccal (6 a maximum!)
5. a hosszú lábkörmökre, az ápolatlan körmökre
6. azokra az anyákra/apákra akik a gyerekeiket nyomják maguk elé csak azért, hogy célt érjenek
7. azokra a szülőkre akik a gyereket a bevásárlókocsiba beállítják
8. ha nem friss hentesárut vagy bármi más élelmiszert akarnak nekem (el)adni
9. a pontatlanságra
10. a késésre
11. ha a használt poharak és tányérokat nem áztatják be a mosogatóba
12. ha a kávézaccot a konyhapulton látom
13. általában mindenre ha menstruálok - vagyis előtte:))))

5 megjegyzés:

  1. jujj, én azt sem tudtam, hogy van a Sparban "gyorspénztár"... :))

    VálaszTörlés
  2. Hát állítólag nekem is vannak de én másnak nevezem őket.
    pontatlanság
    körülbelüliség (tehát du. 5 mondanak amikor még csak 50 van)
    késés
    gyerekzsivaj
    zaj
    kézmosás mindig miután valamihez hozzáértem amiről úgy gondolom ,hogy piszkos
    ajtót megnézni be van e zárva
    rendetlenség
    be nem tartott ígéretekre.
    Mindent tökéletesen menetrendszerint csináljak
    fürdés nélkül nem elaludni
    lógás
    hazudozás
    számolgatni főzés vagy egyéb közben
    páros számok pl. páros szám tojást vagy egyéb dolgot enni
    ha valaki eljön suliba de alszik ,beszélget vagy mást csinál az óra figyelés helyett hát kb. ennyi jutott eszembe

    VálaszTörlés
  3. A zsemlére, ha y-t írnak mellé:)

    VálaszTörlés
  4. Kb. a fele engem is bosszantana, a többire csak legyintenék. Vicces volt és tanulságos. :-))
    Ági

    ui. Köszi a TV2-s hozzászólást, jó esett

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók

Saját bloglista