2012. március 10.

Gyűrű, ami nincs, de lett cipő nem nekem

De úgy is mondhatnám, hogy kincs ami nincs:) Hónapok óta szeretnék magamnak egy gyűrűt, de nincs. Ami tetszik abból nincs megfelelő méret. Értem én, hogy pici kezem van, mert az van, meg vékony a ujjam, meg minden, de azért ez már durva. Elengedem ezt a feladatot is, akkor tuti, jönni fog:)))

Mellesleg megjegyzem: tegnap este 12 perc alatt pasi vett magának egy cipőt, úgy, hogy kinézett egyet, az viszont törte a sarkát én meg találomra odavittem neki egy nagyon szép darabot, amibe belebújt majd közölte, hogy ez jön velünk. Repdestem az örömtől...végre nem órákba telt.:)
Tény, hogy kellett neki egy cipő, de azért most ilyen adduramderögtön módon, mert kedden fontos megbeszélése lesz egy számára fontos emberrel, és oda nem mehet akármilyen cipőbe...nem, nem velem találkozik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista