2012. február 22.

Rájöttem a megoldásra???

Nem tudom, de kezdem sejteni. A társasházban, ahol lakunk, szintenként van egy-egy rács mindenkét oldalon, lépcső középen. Nálunk a harmadikon (ez a teteje) csak 1 rács van közvetlenül a lépcsőn. Az idén januártól azonban egy jogszabály tiltja tűzvédelmi okokból azt (megjegyzem, nagyon helyesen), hogy lezárt folyósok, rácsok, polcok, ugróegerek, szárogatók legyenek kirakva a közlekedő folyósokon.
Na mármost, van nekem egy közvetlen jobboldali balfasz, agy nélkül született szomszédom, aki rájött arra, hogy valakik (=én, ki más lehet) nem zárják a rácsot. Tegnap délután nyitva volt a konyhaablakom és hallom ahogy ismét kurvaanyázik szó szerint, hogy én, mint tetves nem zártam be az ajtót. Becs szó, most tényleg nem én hagytam nyitva. Megunva a kurvaanyázását kinyomtattam a hivatkozott jogszabályt, mellékeltem mellé egy levelet, hogy Te barom állat, ne csukd be, mert megbüntiznek minket(házat), bazmeg kedves lakótársak, az ajtót nem lehet zárni, lásd mellékelt, és felkötöttem a rácsra.
Estére a kedves lakótársak kezdetű levél véletlenül leszakítva......rács nyitva. Holnap a normális szomszéd leszereli a rácsot.

Mi a tanulság? Azért kapok mindig én ettől a seggfej szomszédtól, mert tőlem nem fél. Mert én próbálok normális lenni vele is, és hiszem, hogy az is vagyok. De ha tapló módon viszonyulnék hozzá, talán tartana tőlem, ki fogom próbálni, mert azért lássuk be, a taplóság sem áll tőlem távol, csak nagyon ritkán használom.:)

Pár héttel ezelőtt amikor beköszöntött mifelénk a TÉL és ami ezzel jár, mivel nem volt más a háznak, így felsóztam a lépcsőházat, mivel egy korcsolyapálya a lépcsőházunkhoz képest száraz fájdalom volt. Ugyanis a lépcsőházunk részben nyitott. Történt aztán, hogy egy szombat délelőtt fánkot sütöttem a pasim meg a gáztűzhelyet takarította le, ablak résnyire nyitva. Faszkalap szomszéd kijött söpörni, mire megint csak anyukámat vette a szájára kiegészítve azzal, hogy én mekkora barom vagyok. Pasimmal összenéztünk, pasi elindult az ajtó felé. Mondom neki, majd én. Kimentem, az ajtaja résnyire nyitva volt, illedelmes bekopogtam, mire ő válaszul becsapta előttem úgy az ajtót, hogy csak na. No, erre pasi már ott állt mellettem, ököllel verte az ajtaját, faszfej kinyitotta majd káromkodott egy sort ismét és baszta volna rá az ajtót pasira. De pasi okos volt. A lábát odatette. Pasi közölte vele, ha még egyszer.....szarrá veri...és különben is inkább örüljön neki, hogy hanyatt-baszódás nélkül le lehet menni az emeletről. Tudjátok seggfej szomszédnak mi volt a válasza? Hogy pasi ne beszéljen csúnyán. Mire pasi, miért a kurvaanyázás szebb? Erre már nem jött válasz. :)
Szóval csak azt akarom mondani, hogy a békés megoldás sem vezet mindig eredményre, lehetsz te bármennyire toleráns, empatikus, kedves. Néha igen is bunkónak kell lenni, mert ezeket a seggfej parasztokat csak az ő fegyverükkel lehet "legyőzni".
Ja, seggfej szomszéd galambokat etet a folyóson..értitek???? A folyóson. Ahova a galambok odaszarnak, odaszoknak. 2 természetesen ellenségük van: pasi + Cat. :)))) De erről majd legközelebb:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista