2012. február 6.

Nem is értem

De most komolyan. Napok óta az folyik a csapból is, hogy mennyire hideg van/lesz, jönnek a mínuszok, fagyni fog és húzzunk kesztyűt. A mai nappal nálunk megyei szintem rendeltek el 2 napos tanítási szünetet. Nem értem. Tél van. Február. Miért kell csodálkozni azon, hogy esik a hó és hideg van???? De most komolyan. A hétvégén a Sp....ban fosztás volt. Nem lehetett kapni kenyeret, nem volt alma/krumpli/banán/citrom, a húspult csont üres volt, a sajthűtőt akkor töltötték fel maradék sajtokkal, tej alig. Azt mondták az ott dolgozók, hogy karácsonykor nem volt olyan forgalom, mint az elmúlt 2 napban. Döbbenet, hogy mennyire hülyék az emberek!

Városkánkban láttam hótolónak nevezett nagy autókat akik felengedett lapátokkal járták az utakat, ugyanis - most kapaszkodj meg! - engedéllyel lehet havat tolni. 

És akkor én itt be is fejezem, mert az emberi hülyeség határtalan.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista