2012. február 24.

Narancsos ganache saját módra

Jó pár hónapja dédelgetek egy ganache krém receptet. Ma végre nekiláttam. Egy Gombóc Artúrnak. Sütöttem egy piskótát abból szaggattam ki kis köröket.

2 dl (házi) tejszínt megmelegítettem, majd beletördeltem 20 dkg jó minőségű étcsokit, egy kis löttyintésnyi rumot(aroma) és másfél narancs reszelt héját. Mikor egyneművé vált a krém, fagyasztóba tettem, jól kihűtöttem majd robotgéppel habos(félére) vertem. Aztán nem maradt más hátra, mint előre. Töltöttem. A végén kókuszreszelékkel szórtam be a brutál csokis sütit.

Állítólag nagyon-nagyon finom!:) Bevallom, én már az illatoktól csokimérgezést kaptam.:)

Roppant gyorsan összeállítható a süti, a krém szerintem akár nutellaként is fogyasztható (már csak az állagára asszociálva is:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista