2012. január 10.

No gatya-no méret

Pasim nem egy nádszál típusú ember. Magas is, emberes méretű is. Majdnem száz kiló, de csak majdnem. Farmer kell neki. A számozásra nem lehet adni, de egy támpontnak jó lehet. A 36-os éppen jó, 37-is nincs, a 38-as megeszi. Oké, más fazon. A 36-os a bokájáig megy fel, a 37-es hasban szűk (miért nem csodálkozom:))), 38-as nincs. Pasi kibaszott ideges, mondja a magáét pedig ő krónikusan nyugodt már. Én meg röhögök rajta. Újabb fazont mutatok neki, tetszik neki. Mondja, hogy olyan méretet vigyek be neki, ami jó rá. Persze, mintha ez rajtam múlna. Nem kellett volna neki ezt mondania, mert érzem, hogy megy fel a pumpa bennem. Ebből a fazonból, volt 36,37,38-as méret is, nem voltam rest, leemeltem az összeset és irány az öltözőfülke. A legnagyobbal kezdi. Azt mondja, hogy szűk hasban. Mondom neki húzd be a hasadat és máris jó lesz. Erre lebasz, hogy behúzott hassal nem lehet gatyát venni. Mondom nyugi, csak poénnak szántam pedig nem is.:) Pasi visszaöltözik és kurva ideges. Hogy aszongya, mi a faszért nem gyártanak normál embereknek normál méretű farmerokat...meg látta rajtam, hogy már unom az egészet és legközelebb egyedül megy vásárolni. Nyeltem kettőt százkettőt és emelkedett hangnemben közöltem vele, hogy száz hét gatyát próbált fel, mint a hangyák olyan szorgosan hordtam neki a gatyákat, éhes és szomjas voltam és nem mellesleg nagyon kellett pisilnem is, de én, mint hős, tettem a dolgomat, hordtam neki a gatyákat és nem traktáltam a hülyeségeimmel.:) Szóval nem lebaszást hanem dicséretet érdemlek. Ja, és azt is mondtam neki, hogy menjen  egyedül gatyát venni.

Rá két napra: menjek már el vele gatyát nézni. Emlékezetessé teszem neki, az egyszer biztos!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista