2012. január 24.

Mindent a vevőért?

Pasi cipője kiszakadt. Garanciás. Boltba vissza, pénz vissza és kinézett egy másikat. A Dei.....ból. A boltban nem volt, mondták, hogy rendeljem meg a cikkszám szerint és két héten belül meghozatják. Így is tettem. Vasárnap már letelt a két hét gondoltam érdeklődöm, hogy merre van a cipő. Kiderült, hogy sehol. Merthogy meg sem rendelték! Annak ellenére, hogy megígérték. Azzal is próbáltak védekezni, hogy a raktáron lévő 3 db-ből lehet, hogy nincs is már, meg izé, meg hozé, meg csak a kifogás. No comment.
Ma felhívtam Tisztelt D......központi számát és jeleztem, hogy reklamálni szeretnék. Elmondtam, hogy mi a bajom. Dünnyögtek valamit oszt ennyi. Na, ezen is felcsúsztam. Kértem egy górét! Kaptam. Elmondtam, hogy mi a bajom. Ekkor már javaslattal is előálltam, mert egy hasonló cipőt kinéztem csak az 3 ezerrel hosszabb lenne. Mondtam neki, hogy ha jó és tetszik az a másik cipő a pasimnak akkor adják oda a cipőt azon az áron amennyibe került volna a másik. Olyan fájdalomdíjként:) Hááát, azt nem lehet, meg kell beszélnie a területi vezetővel. Mondtam neki, hogy akkor kurva gyorsan tegye ezt, mert fogy a türelmem. És kértem, hogy adja át üdvözletemet a D.......vezetőségének, és tolmácsolja nekik, hogy én azt látom és tapasztalom, hogy semennyit sem számít az, ha én pénzt akarok a boltjukba hagyni.

10 perc múlva hívott a csaj. A területi vezető sűrű elnézés kérés közepette üzeni, hogy TERMÉSZETESEN megkapom eredeti áron a drágább cipőt, már félre is rakták, várnak szeretettel. Azt elhiszem, hogy várnak, azt, hogy szeretettel, azt kevésbé azok után, hogy bemószeroltam őket.:) De valaki hibázott....és a vevőnek mindig igaza van!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista