2012. január 19.

Mennyei vacsi

Olyan mennyi vacsit rittyentettem, hogy csak na. Füstölt sajttal töltött rizsgolyót csináltam, fokhagymás kencével.
Akit érdekel: A megfőzött rizshez adtam tojást, sót, borsot, finomra vágott lila hagymát, petrezselymet. Vizes kézzel gombócokat formázok, a gombócok közepébe egy darab füstölt sajtot teszek, majd tojásba és zsemlyemorzsába forgatom. Bő olajban ropogósra sütöm.
Melegen-hidegen egyaránt nagyon finom. Én tejfölös-joghurtos-fokhagymás kencét kavartam ki hozzá, szuper volt. :)

Ps.: A Cat két pofára tömte, nem viccelek.:) .....és végre valahára látom és hallom inni is....nyilván az a sok füstölt sajt, hisz a sajt feldarabolásánál segédkezett. Vagy 5 dkg tuti, hogy megevett.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista