2012. január 20.

Lejárt szavatosságú ajándék????

Pár napja ajándékba kaptam 5 doboznyi nagyon jó minőségű halolaj kapszulát. 1 dobozban 60 db kapszula van, napi kettőt kell szedni belőle. Eredetileg a Cat bőrnyavalyáira kaptam/kaptuk, de gondoltam 1-2 dobozzal mi is eszünk majd belőle.
Tegnap este vettem észre, hogy a dobozon ez szerepel: EXP: 30/10/2008. Hűha, hát ez lejárt - gondoltam. De nem is mostanában. Megnéztem a gugli barátomnál is, hogy az EXP jelzést jól értelmezem-e, és bizony jól. Mert ezek lejárt szavatosságú termékek!
Tudom, hogy ajándék lónak ne nézd a fogát, de talán illő lett volna megkukkantani az érvényességi idejét. Fogok szólni az illetőnek, hogy mi a szitu, mert ha ők is ebből az évjáratból esznek, az gáz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista