2012. január 6.

Karácsonyi-szilveszteri sms-ek

Ahogy a tedd ki, oszd meg üzenetektől herótom van, úgy a karácsonyi és szilveszteri sms-től is. Az idén szerencsére nem kaptam sok ilyen csillag száll az égen kezdetű karácsonyi, szilveszteri jókívánságokat, de akiktől kaptam azoknak sem válaszoltam. Bunkó vagyok és kész. De milyen gáz az, hogy egy azonos tartalmú üzenetet egyazon időpontban elküldöd szinte a telefonodban található minden számra, letudva ezzel a jópofiságot. Tök gáz!
Tegnap E.barátnőm(?) lecseszett azért mert nem válaszoltam a karácsonyi csillag száll az égen kezdetű üzenetére. Mondtam neki, hogy ad.1. én személyesen már kívántam boldog ünnepeket, amit komolyan is gondoltam, ad.2. tudod, hogy úúúúúútálom az ilyen üziket, mégis küldtél, ad.3. ha csak azért küldesz üzit, hogy arra választ kapj, akkor az nem őszinte. Pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista