2012. január 6.

Illatok

Szeretem az illatokat. Sok mindennek. Étel, parfüm, papír, gyufa, állatok, ember, cipő, új dolgok, stb. A pasim azt találta mondani a minap az állatorvosnak, hogy a Cat szája büdös. Aztán kedvesen rá néztem és már javította is ki magát, hogy csak reggel büdös a Cat szája. Persze én egyből Cat védelmére keltem, hogy nem is büdös neki, olyan finom kis szaga van. Az állatdoki mosolyogva csak annyit mondott, hogy ez a büdös vagy nem büdös a szája dolgot egy dolog jelzi csupán: a szeretet. Hogy mennyire szereted a kis kedvencet.:) És milyen igaza van. Pasi is nagyon szereti, csak néha büdösnek találja. Akkor viszont az nem értem, hogy minek dugja oda állandóan az orrát??? Mármint a pasi a Cat szájához....

Egy más illat: croissant. Ma kora reggel már sült, frissen. Előző este begyúrtam, megformáztam aztán beküldtem a hűtőbe. Ma csak annyi volt a dolgom, hogy megkenjem a tetejüket tojássárgával és irány az előmelegített sütő. Forró caffe latte + forró croissant + meleg takaró = tökéletes reggel(i). A holnap annyival tesz hozzá többet, hogy hétvége jön, vissza lehet bújni aludni:)

1 megjegyzés:

Rendszeres olvasók

Saját bloglista