2012. január 26.

Full hülye

Voltam tegnap. Estére már olyan ideges és feszült voltam, hogy még Cat-tel is kiabáltam, pedig vele aztán soha....nagyon bántott a dolog, és láttam a cicán, hogy most nem tud hova tenni...
Nem akarok enyhítő körülményeket felhozni magam számára, csupán a tények röviden:
- laptop nincs készen
- egyéb olyan dolgok, amiről nem akarok írni, de vannak, sajnos
- vagy 8x kiborította a Cat a tálkájából a vizet
- egy nyamvadt kaját nem tudtam úgy megenni, hogy a kis éhenkórász fejével ne kunyizott volna, majd amikor adtam neki jó 5 dkg füstölt sajtot, majd a saját kajáját, majd mindezek után kért még a joghurtomból is, majd a pasi krémsajtos kajájából, na, akkor.....áááááááááá
- levittem pisilni, majd feljött mert fázott a popsija. 5 perc után szólt, hogy ismét le akar menni....levittem. - -feljött, rákezdett a vizes tálka ismételt fellökéséhez....
- kiszabta a zuhanyfüggönyt

...és ekkor elöntötte a fos az agyamat. Kiabáltam vele - pasi szerint ordítottam, de úgy, hogy a saját gondolatát nem hallotta - és közöltem vele, hogy kóbor cicát csinálok belőle...és most azonnal lemegyünk sétálni, hogy lehiggadjon és....ne szívassa a fejemet már egész délutántól, mert kissé unom.....

Most puncsolhatok a Cat-nek...mert tényleg bánt, hogy ilyen hülye voltam vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista