2012. január 14.

Egyetértésben

Mert tudja. Mert ért. Mert érzi. Mert okos. Ma reggel pasit kikísértem az állomásra majd upsz vissza az ágyikóba. Cat tudta, hogy most egész nyugodtan feküdhet a pasi párnájára, hisz ő most nem jön haza. Így is tett. Végre nekem is volt párnám. 9 óra fele Cat szólt, hogy fel kellene kelnem. Oké. Tettünk-vettünk, majd délután elálmosodtam. Cat mellé próbáltam befészkelni magam, lévén, hogy egyedül nem tudom kihúzni az ágyat. És lőn: álmos szemekkel rám nézett, önként és dalolva egy kicsit odébb ment, a kezeit az arcomra tette majd úgy aludtunk. Késő délután arra ébredtem, hogy Cat a hajam tövét és az arcomat nyalogatja.:) Mintha azt mondta volna, hogy most én fogok rólad gondoskodni, kedves gazdim:) Nagy szerelemben és egyetértésben még vagy tíz percen keresztül néztük egymást mielőtt felkeltünk. Felöltöztem, átmentem a boltba, Cat addig az udvaron hagytam. És lőn: a kapuba várt! Hangosan üdvözölt, bújt kedvesen szokás szerint.:) Most ismét henyél, vagyis szundít. Szeretem Őt nagyon! Rengeteget tanulok Tőle!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista