2011. december 13.

A véremet adtam...

A legritkább vércsoportom van, így viszonylag sűrűn szoktak telefonálni a véradóból, hogy jó lenne ha....De nem lehet mindig. És amikor én akartam volt, hogy mégsem lehetett. De ma összejött. 4 és fél perc alatt lefolyt a 4,5 dl. Minden rendben ment szerencsére. A szokásos étkezési jegyen kívül egy zacskó szaloncukrot is kaptam (mindenki kap karácsonyig!). Őszintén remélem, hogy valakinek tényleg tudok segíteni!

Nem nagy kunszt egy tűszúrás, bőven ki lehet bírni...nem akarok ömlengős dumát nyomni, de aki teheti, segítsen. Egy próbát legalábbis megér.
Mivel ma egy hős voltam, így meglepiként meghívom magam vacsorázni. Kínait fogok enni. Már csak el kell érte battyognom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista