2011. december 15.

Mindenki mást lát

Reggel nagyon esett. Először csöpögött, aztán egyre jobban kezdett esni. Szürke az ég, olyan sötétség van még most is. Pedig bőven elhagytuk már a reggelt. Amíg bandukoltam azon gondolkodtam, hogy egy embert, például engem, mennyire másképp lát az ex és a jelenlegi pasim. A mosolyom fizikailag ugyanaz, a gesztikulációim, a kéztartásom, stb...stb, mégis mennyire mást vonnak le ezekből a megnyilvánulásaimból. Velem többször előfordult már az, hogy amikor látok egy párt, és annak az egyik tagja klasszisokkal jobb mondjuk, mint a párja, azon mennyire meg tudok lepődni. Néha nem is értem, hogy a pasi mit eszik azon a nőn vagy fordítva. Aztán ha tovább gondolom rájövők arra is, hogy a "szebb" valami olyasmit lát a "kevésbé szebb" párján, amit én, mint kívülálló nem látok/láthatok. És ez így is van rendjén, maximálisan el tudom fogadni. Nyilván valakinek a mosolyom egy természetes dolog, valakinek meg egy ajándék. Valaki csak egy kötelező dolognak tartja, valaki megköszöni. És még sorolhatnám. Olyan jó, hogy ennyire különbözőek vagyunk mi emberek, ettől olyan izgalmas az élet.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista