2011. december 19.

Karácsony hetének első napja

Milyen fura, hogy a hétvégén karácsony lesz. Ebben az évben már nincs munka, na jó, csak elvétve. A hétvégi karácsonyfa díszítés nem jött össze, mert az égősorunkból az egyik nem világít. Ma akartam pótizzót venni, de nem kaptam, így hát vettem egy másik égősort. Nagyon szép és nagyon jó áron volt. Aztán beugrottam a Media Markba fényképet előhívatni, majd kényelmesen megreggeliztünk 11-kor:) Most a pasimat kiküldtem (=megkértem) az erkélyre, hogy vágja bele a fát a tartóba, ha már itthon van:) Délután meg jöhet a díszítés:)))
Készítek még egy mézes krémest szerda magasságában és egy adag linzert, no meg az elmaradhatatlan mozart golyót és indulok én is haza. A szülőkhöz.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista