2011. november 12.

Szervezés

Az emberek félnek attól, hogy bármit is megtervezzenek. De most szűkítem a kört. Egy családban szerintem a nő "felel" a logisztikáért, így nem árt ha tisztában vagyunk önmagunk szervezési képességével. Olcsó és ócska kifogás az, hogy "erre nincs időm". Többnyire erre a kifogásra hajaznak a nők, mert azt hiszik, hogy ezzel minden el van intézve, így érthető számukra is, hogy miért szalad a lakás, miért nincs kész időben az ebéd, miért felejtett el a gyereknek füzetet venni, ebédet befizetni, stb, stb. Én azt mondom, hogy minden szervezés kérdése. Nem ciki táblázatot csinálni vagy bármi mást ami a nő(k) életét megkönnyíti. Ha van egy jó rendszer(ed) az biztosítani tudja a "jó szervezést", nincs többé kapkodás, sietős készülődés, sok-sok (felesleges) stressz.
Hiszek abban, hogy szervezés mellett mindenre jut idő.:) Nekem legalábbis működik. Persze ez nem jelent egyet a rugalmatlansággal.

Érdemes már ezeken elgondolkodni, én is írok, jegyzetelek, figyelek:)
1. November végén már advent van...
2. Bő egy hónap és itt a karácsony...
3.Ki mikor meddig dolgozik, mi lesz/lehet szabik tekintetében
4. Vonat/buszjáratok utána tájékozódni - dec.11-től új menetrend!-
5. Sütési kellékek beszerzése. Mire gondolok: dió, mogyoró, mandula, zselatin, mascarpone sajt, díszítő cukrok, papír kapszlik, tortadara, sütőpapír, minőségi csokoládék, liszt, vaj, ráma, tejszín
6. Karácsonyfa égők ellenőrzése
7. Karácsonyi koncertekre jegyeket venni, foglalni



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista