2011. november 3.

Nevelési módszer

A házunkban van egy kedvesnek látszó idős hölgy. Olyan nagymamás kinézetű. Állítása szerint imádja a gyerekeket, állatokat. Az utóbbit alátámasztva több macskával és egy kutyával él együtt. Felszínesen ismerem ugyan, de ha összetalálkozunk akkor váltunk pár szót. Van egy család ahol a hölgy már szinte családtagnak számít, mert a 9 éves gyerekükre vigyáz felügyel suli után. A gyereket reggel 7-kor hozzák a hölgyhöz és este 7 óra felé viszik haza. Nyilván ez a tény már önmagában sem normális...
Valamelyik nap összefutottam a kisfiúval aki egy végtelenül illedelmes gyerek. Mondtam neki, hogy ha nem bánja akkor inkább tegeződjünk és ezentúl inkább szia-t köszönjön, mint csókolom -ot.:) Vette a lapot. Beszélgettem a kisfiúval a suliról meg minden másról mikor is megjelent a pótnagyi. Ott előttem úgy leb....ta azt a kisfiút a 4-es(!!!!) nyelvtan dolgozatáért, hogy én csak lestem. Aztán kapott azért is, hogy miért tegez engem, hogy lehet ennyire tiszteletlen. Meg különben is megint késett 10 percet. Miután befejezte a kisfiú megalázását, szót kértem. Megkértem a kisfiút, hogy az udvaron keresse meg Cat-et, mert azt semmi esetre sem akartam, hogy hallja azt, amit mondok a kedvesnek látszó hölgynek. Igen, beugattam neki, elmondtam neki, hogy ez a poroszos nevelési módszere szart sem ér, és ha a kisfiú visszér a Cat-tel akkor előttem kérjen tőle bocsánatot. Tájékoztattam arról is, hogy persze a gyerek apukájának is beárulom (mert ilyen szemét vagyok) és még azt is mertem neki mondani, hogy ő nem a gyerekeket szereti, hanem azt az érzést amit felettük/velük tehet.
Arra már nem adtam neki lehetőséget, hogy mindarról amit én mondtam neki elmondhassa a véleményét. Egész egyszerűen azért mert kurvára nem érdekelt. Szánalmas nagymama képében öltözött gonosz. 
Miután a kisfiú visszaért a Cat-tel valami bocsánatfélét böfögött neki a "kedves" nagyi, aztán ment mindenki a maga útjára.

Szegény gyerek...és megint a gyerek aki semmiről nem tehet max. a 4-es nyelvtanról:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista