2011. november 21.

Ne szórakozz velem!

Akárki is szívatott ma. Mint tudjátok, behalt a telefonom. Teába dobtam. Ma persze megkaptam, hogy a telefon az nem egyenlő a teafilterrel. Hehehehe. Szóval történt az, hogy elment venni valami használt telefont, mert decemberben lesz új. Most nem lehet nagyon-nagyon olcsón elhozni, csak drcember 14-e után, ugyanis akkor telik le valami izé a szolgáltatónál. A lényeg, hogy vettem 3 ezer forintért egy tök alap telefont. Hazavittem tölteni, de nem működött a töltés. Üzletbe vissza. Csávó kicserélte egy másikra ami 1000 Ft-tal ért neki többe, de nem kellett ráfizetnem (még jó). Kipróbáltam a töltőjét is, működött. Kiléptem az üzletből, felhívtam x-et, majd akartam y-ont hívni, de az már nem jött össze. Próbáltam sms-t írni, de az sem ment. Amíg az Égieknek káromkodtam addigra hazaértem. Leültem és megpróbáltam a lila köd ellenére is józan ésszel végiggondolni az egészet, hogy mit bénázhattam. Rájöttem, hogy semmit. Ugyanis tényleg nem tudtam telefonálni. Cipő, kabát magamra és zárás előtt visszaértem az üzletben. A csávó már húzta magát, és milyen jól tette!:) Kaptam egy másik telefont. A harmadikat. Ez már 6000 Ft-ot ért neki. Nekem továbbra is csak 3 ezret. Ez jó...kopkopkop és még tetszik is. Fekete LG. Igaz én a Nokiára esküszöm.

Konklúzió: Tartottam az ördögnek egy három úttal. Ne szórakozz velem! Kérlek! Köszi! Majd szétfagytam...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista